Friday, May 18, 2012

Hanya Allah sahaja yang tahu

Ya Allah, sakitnya... tu saje yang mampu aku cakapkan
Mula-mula gegendang telinga bengkak lepas tu deman panas..
Akhirnya di masukkan wad di Hospital Universiti Malaya..

Macam biasa check in wad kecemasan pagi2 buta.
lepas tu kane cucuk masukkan air dalam badan..
pukol 4.50pm dah boley balik..
ubat langsung tak bagi..

Nie pon curi-curi on9 sebab umi tak bagi banyak bergerak..
umi suruh baring jea.. Seriously I said there is no more painful more than pain.
"PAIN" akan aku ingat sampai bila-bila

Hari nie jea aku dah musnah kan kepercayaan kawan baik aku sendiri..
sepatutnya hari nie start kaje. dah janji semua tapi aleh-aleh jadi macam nie..
Aku tak sempat nak call atau meses die..

Aku kesal dengan diri aku sebab tak terus terang dengan die dari awal..
aku ingat masih berdaya nak kaje walaupun dah sakit..
Akhirnya aku masuk wad, die dah tak percaya aku, kaje pon terlepas.

What I've done?? Ya Allah.. I'm such horrible friend..
I should be frank to him!!!!!


No comments:

Post a Comment