Tuesday, October 18, 2011

Terasa Diri Itu Tua

Salam readers,

Buka cerita dengan Bismillah.......... Amin =)

Hari nie baru dapat tahu yang sedara aku baru mendirikan Masjid. Sangat tak percaya boleh? Mana tak percaya kalau budak tu muda setahun daripada aku. Aku punya lah target umur 30 tahun baru nak kahwin tapi die baru 19 tahun dah kahwin.

Rasanya masa umur aku dah 30 tahun die dah ada 3 - 4 orang anak, terasa diri nie tua lah pulak! Masa kecik-kecik dulu kalau pegi jalan-jalan mesti ajak die, apa aku dapat semua die dapat, sayang betol keluarga aku dekat die tapi bila kau kahwin aku tak dapat datang. I'm so sorry,

Akhir kata, Semoga kau dan isteri hidup dengan bahagia sampai ke anak cucu. Jodoh pertemuan semuanya datang dari Allah S.W.T. Seriously, happy tengok kau dah ada tanggungjawab sekarang. HAHA!

           Selamat pengantin baru Amirul dan isteri (taktau nama)
           Semoga hidup bahagia ke anak cucu  =)

No comments:

Post a Comment