Friday, November 4, 2011

Results =)

Salam Readers,



Alhamdulillah adalah ayat pertama yang aku ungkapkan semasa ternampak (memang nak tengok LOL) slip keputusan untuk semester 5.

Sangat tak percaya sebab :

     " Semua paper aku keluar awal "   

Memang tak sempat nak check balik apa yang dah tulis (confident lebih). lepas tengok result aku beryukur tak terhingga. Majoriti semua subjek aku tak letak harapan dapat A tapi ada hikmahnya dan salah-satunya Allah nak tunjuk kalau kita dah berusaha pasti kita akan dapat kejayaan. Bab keluar awal atau lambat tu belakang cerita yang penting kita dah berusaha.

Aku cuma tulis 3 subjek nie sahaja sebab antara banyak-banyak subjek yang 3 nie lah paling aku takut dan tak target tinggi LANGSUNG tapi " it was unexpected and shocked me till now "

1) INS312          A-  
 (Time final blur plus tak tahu apa yg aku jawab tau-tau lepas 1 jam dah keluar dewan)
2) FIN320          A    
 (Carrymarks paling rendah compared subjek lain dengan berbaki 24)
3) MGT340        A    
 (Carrymarks dah oke tapi final pulak banyak careless. Seriuz target B+ jea) 

Subjek yang lain semuanya okey sebab aku memang confident boley dapat. Alhamdulillah, usaha yang tak putus-putus membuahkan hasil. Siapa cakap kalau jadi NR result menurun? I'm strongly not agreed !

For conclusion, Thanks to my parents sebab tak putus-putus doakan anak die sorang nie dan support financial every semester, Thanks to my friends and my housemate sebab banyak bagi nasihat dengan menceriakan hari-hari aku. Takpela, kali nie jea aku post pasal result, lepas nie takde lagi. Cuma nak berkongsi pengalaman dengan readers =)

P/s : Mintak maaf sangat-sangat dekat "die" sebab ajar aku FIN320 sampai dapat A tapi die tak dapat. Jasa mu akan aku kenang. I'm truly sorry my tutor =(

1 MORE SEM GUYS FOR GRADUATION =)

No comments:

Post a Comment